Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється безкоштовно
ПОВЕРНЕННЯ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ
Якщо Ви придбали товар з явним заводським браком Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому:
- усунення дефекту неможливо;
- на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
- дефект змінює товар так, що він вже не відповідає своєму опису в договорі про купівлю.
Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації:
- обмін товару на аналогічний (якщо на даний момент такого ж немає в наявності, Ви можете почекати, поки з'явиться або вибрати інший спосіб компенсації);
- отримати інший товар на ту ж суму, яку Ви заплатили за бракований товар;
- повернення грошей у розмірі вартості товару.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ЯКИЙ НЕ ПІДІЙШОВ
Протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути товар, якщо він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром і т.д. Для цього є кілька умов, які повинні бути дотримані з Вашого боку:
- наявність номера замовлення з інтернет-магазину, що даний товар Ви придбали саме у нас;
- збереження повної комплектації товару;
- збереження цілісної заводської упаковки, пломби, печаток;
- товар збережений в тому ж вигляді, що був куплений;
- товар не використовувався.
Пам'ятайте, що в разі повернення якісного товару, закон України захищає не тільки Вас, але і наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде проданий тій людині, якій цей товар припаде до душі. Він буде використаний за призначенням і тому важливо, щоб він залишився таким же, яким потрапив в Ваші руки.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР ВАС НЕ ВЛАШТОВУЄ:
- Ви можете зателефонувати за контактними телефонами на нашому сайті і уточнити всю процедуру повернення або обміну товару у менеджера;
- вказуєте ім'я, прізвище і номер замовлення на нашому сайті, (приходить Вам у вигляді e-mail повідомлення після повного оформлення замовлення на нашому сайті);
- якщо у Вас немає цих даних, вкажіть місто та приблизну дату оформлення замовлення, щоб менеджер міг знайти Ваше замовлення в базі і підтвердити те, що Ви є нашим клієнтом;
- вкажіть причину обміну або повернення товару;
- опишіть дефект або причину обміну/повернення товару і на прохання менеджера надайте фото доказ;
ЯК СПРОСТИТИ ПРОЦЕДУРУ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ?
Перед тим, як забрати товар з «Нової Пошти» або у кур'єра, відкрийте упаковку і упевніться, що Вас все влаштовує. Це допоможе Вам значно скоротити часові втрати на повернення, в разі заводського браку або якщо товар Вам не сподобався.
КОМПЕНСАЦІЯ ГРОШЕЙ ЗА ТОВАР І ДОСТАВКУ
Ми зобов'язуємося повернути Вам гроші на Ваш банківський рахунок в період 7 днів з моменту отримання товару, який Вам не підійшов.
Ви повинні відправити нам товар без післяплати. Це робиться, щоб уникнути шахрайства, адже у нас немає гарантій, що кожен клієнт поверне нам саме наш товар.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів, якщо вони відносяться до категорій зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну.